BDO, MELLE

Klantevent in Virtual Reality

Voor een klantevent met meer dan 300 genodigden wilde BDO graag hun volledige bedrijf tonen maar dit was fysiek gezien niet haalbaar. De enige manier om zoveel klanten op een persoonlijke manier kennis te laten maken met het personeel en het volledige bedrijf was via een VR bedrijfsfilm. Deze manier van filmen zorgt ervoor dat de gebruiker het gevoel heeft dat hij er werkelijk staat, iets dat je met een traditionele film niet kan bereiken.

Na de opnames in 360° Virtual Reality, onder persoonlijke begeleiding van de CEO voor België Peter Van Laer, werd de VR-film in 3 kortere films onderverdeeld waar telkens een ander onderdeel van het bedrijf aan bod kwam. Op deze manier konden de bezoekers in kleinere groepen en op een toegankelijke manier kennis maken met alle aspecten van het bedrijf. Voor velen van de aanwezigen was het hun eerste kennismaking met Virtual Reality en deze innovatieve manier van werken werd dan ook op een zeer positieve manier onthaald door zowel de klanten als het personeel.  

 

PROJECT GALERIJ